Istraživanja su pokazala da je korištenje naših žigova najučinkovitiji način privlačenja pozornosti.
0
globalnih kompanija vjeruje našoj metodologiji i istraživanjima
0
kupaca u Hrvatskoj reagira na naš pečat
0
Poduzeća se globalno vraća s nominacijama
Naši žigovi izniman su marketinški alat za robu i usluge široke potrošnje, robne marke i trgovine
PRIMJERI UPOTREBE I SAVJETI
Korištenje žiga na digitalnim i društvenim mrežama i kanalima jedan je od najpopularnijih načina na koji naši pobjednici mogu podijeliti svoj uspjeh. Uostalom, brz je, isplativ i dostigne nevjerojatan broj potrošača u kratkom vremenskom razdoblju – bilo da ste startup ili multinacionalna kompanija, pobrinite se da svi vaši kupci znaju da ste odabrani i da ste broj 1! Ako se usredotočujete na digitalne i društvene medije kao svoju glavnu strategiju nagrađivanja, imamo nekoliko savjeta kako biste vidjeli najjači porast prodaje od ove vrste ‘napada’.
Započnite s 1. danom i ceremonijom dodjele nagrada.
Ceremonija dodjele nagrada sjajno je vrijeme za pokretanje vaše društvene strategije! Koristite slike i videozapise s dodele kako biste postali trend i podijelite svoje svjetlucave, glamurozne snimke na Instagramu, TikToku, Facebooku i X-u.
Angažman
Jedan, dobro angažiran tweet vrijedi tisuću pregleda. Kako biste povećali svoj angažman, možete pokrenuti nagradnu igru kako biste proslavili svoj uspjeh – sjajan način da svoje nove proizvode/usluge/robne marke/trgovine predstavite budućim ili postojećim kupcima/korisnicima!
Održavajte ‘kondiciju’
Ne zaboravite da imate punih 12 mjeseci da iskoristite svoju nagradu! Podsjetite svoje kupce tijekom cijele godine kako bi mogli kupiti vašu nagrađivanu inovaciju/brend ili u vašoj trgovini. Proizvod godine promovira pobjednike tijekom cijele godine na različite načine i kroz različite aktivnosti, stoga se pobrinite da vaš tim bude spreman.
Potrošači vole vidjeti poznati pečat Odabrani proizvod godine na ambalaži i u trgovini – a i mi! Ovo je jedan od najboljih načina za poticanje snažnog rasta prodaje, jer kupci primjećuju vašu pobjedu upravo na mjestu gdje je to najvažnije: na polici supermarketa. Uostalom, mnogo je vjerojatnije da će kupiti proizvod s našim žigom – ako ste ga osvojili, zašto se ne pohvaliti njime? Naša kuća slavnih pakiranja, prikazana u nastavku, dat će vam nekoliko sjajnih ideja kako se izdvojiti iz gomile. Provjerite je li žig jasno vidljiv kako bi kupci znali da je vaš proizvod najbolji na tržištu!
Pobjednici koriste tiskano i tradicionalno oglašavanje s velikim učinkom. Bilo da ciljate trgovačke kataloge ili druge letke, tiskane oglase ili na neki drugi način… Korištenje žiga ključ je povećanja prodaje. U nastavku pogledajte neke primjere prošlih pobjednika!
Zasad ne znamo za bolji način da tisuće i tisuće prepoznaju vašu pobjedu i nagradu od TV kampanje. Neki od najjačih povećanja prodaje od pobjednika posljedica su korištenja maraka na TVC-u, tako da možete biti sigurni da ćete vidjeti najveći povrat ulaganja od svog uspjeha, bilo da planirate potpuno novu kampanju usmjerenu na proizvod/marku koju ste osvojili ili dodajete žig postojećem oglasu!
Korištenje žiga ključ je za povećanje prodaje, a zašto se ne pohvaliti tvrdnjama iz istraživanja u kombinaciji s pečatom na velikim oglasnim pločama.
U nastavku pogledajte neke primjere prošlih pobjednika!