Metodologija – DOKAZ KVALITETE I INOVATIVNOSTI
Naše žigove svake godine koristi stotine proizvoda i usluga u europskim supermarketima i trgovinama, a rezultat su rigoroznog, sveobuhvatnog, neovisnog, transparentnog i dosljednog postupka odabira.
Proizvođači proizvoda, usluga, brendova i trgovina u više od 40 zemalja svake godine uključuju svoj asortiman proizvoda, usluga ili brendova strogoj procjeni i nadzoru potrošača.
Stotine kupaca i korisnika u Hrvatskoj daje svoje mišljenje o proizvodima, uslugama i brendovima koji su im predstavljeni.
Pobjednici se dokazuju u specifičnim kategorijama kao što su hrana i proizvodi za domaćinstvo, proizvodi za čišćenje, osobna njega, električni uređaji i drugi. Naši žigovii predstavljaju odobrenje kupaca i garanciju izvrsnosti.
Pobjednici koriste naše žigove u reklamama, u trgovinama, na ambalaži proizvoda ili u drugim kampanjama. Nositelji prestižnog žiga na taj način pokazuju drugim potrošačima svoju sklonost kvaliteti i inovacijama koje proizvodi, usluge, brendovi ili trgovine nude.
POSTUPAK ODABIRA U 5 KORAKA
01.
Nominacije
Zaprimanje prijava za proizvode, usluge, robne marke, trgovine sa cijelog tržišta, uzimajući u obzir specifičnosti svakog žiga za sebe
02.
Sastav kategorije
Organizator i istraživačka agencija svrstavaju sve nominirane proizvode/robne marke u homogene odgovarajuće kategorije.
03.
Anketa, online istraživanje
Mišljenje kupaca i korisnika u neovisnoj anketi na reprezentativnom panelu koji odgovara općoj populaciji hrvatskih kupaca. Glasanje se temelji na kriterijima za pojedinačni pečat.
04.
Testiranje
Testiranje proizvoda u stvarnom životu sa 100 kućanstava za sve proizvode koji sudjeluju. Ispitivanje se temelji na potrošačkom iskustvu proizvoda i uključeno je u konačne rezultate studije.
05.
Proglašenje pobjednika
Za svaku kategoriju posebno, se bira pobjednik, koji dobiva priznanje na godišnjoj dodjeli nagrada i može koristiti laskavu titulu u komunikaciji u razdoblju od jedne godine.