
Usporedba proizvoda, usluga različitih kategorija nacionalnih marki
Naš cilj je voditi kupce do najboljih inovacija u određenim prodajnim kategorijama, prema izboru samih kupaca.
Naše istraživanje temelji se na tradiciji usmene predaje i preporuka kupaca.
Istraživanje se provodi uz pomoć neovisnog, uglednog vanjskog istraživačkog partnera.
Naša namjera je istaknuti najbolje inovacije.
Jer su inovacije i stalno prilagođavanje kupcima jedini način za napredak i rast. Proizvodi koji su uvjerili kupce svojom inovativnošću, kvalitetom i upotrebljivošću trebaju biti posebno istaknuti i označeni našim prepoznatljivim crvenim žigom.
Naš vodeći princip i cilj je voditi kupce do najboljih inovacija u pojedinim kategorijama proizvoda i usluga široke potrošnje, prema izboru samih kupaca.
IZBOR KUPACA ZA ODABRANI PROIZVOD GODINE univerzalan je i vjerodostojan znak potrošačkog glasa, izbora i prepoznatljivosti
Vjerujemo da su samo kupci i korisnici jedini pravi “stručnjaci” kada je riječ o masovnoj maloprodaji proizvoda i usluga. Naš žig je izbor kupaca kroz iscrpno, dosljedno istraživanje temeljeno na reprezentativnom uzorku kupaca svake kategorije. Anketa uzima u obzir glavne konkurente i uvijek se predstavlja nominiranim proizvođačima kao izvješće. |

Naš proces i sveobuhvatna metodologija dosljedno stavljaju izbor kupaca na prvo mjesto. ODABRANI PROIZVODI GODINE stoga su ekskluzivni odraz izbora i preferencija kupaca.

Za sve proizvođače koji sudjeluju naše istraživanje i anketa predstavlja sveobuhvatan uvid u mišljenje kupaca o proizvodima ili uslugama u svakoj kategoriji. Našu globalnu, neovisnu metodologiju potvrđuju stručnjaci i uzimaju u obzir najveće svjetske tvrtke za robu široke potrošnje.
Žig ODABRANI PROIZVOD GODINE provjeren je, pouzdan i uspješan koncept koji dopire do više od 5 milijardi potrošača diljem svijeta. Usuđujemo se reći da je naše istraživanje globalno najcjelovitije istraživanje mišljenja kupaca o novim proizvodima na tržištu.
NAJBOLJE ZA INOVACIJE I NOVOSTI
Inovacije, promjene, poboljšanja, novosti bitan su izvor rasta, razvoja i napretka. Inovacija je jedini ključ uspjeha!
Inovacija je proces stvaranja vrijednosti koji funkcionira primjenom novih rješenja na postojeće probleme potrošača. Inovacije koje su kupci potvrdili u suradnji s marketingom su: ODABRANI PROIZVODI GODINE






Naša neovisna istraživačka skupina partnera


