Odabrani proizvod privatne robne marke godine
ZA PROIZVODE I USLUGE PRIVATNIH ROBNIH MARKI TRGOVCA
Namijenjen je trgovcima da predstave svoje inovacije i dinamiku istraživanja i razvoja novih proizvoda, poboljšanja i promjene koje uvode u kontinuiranom razvoju kako bi zadovoljili potrebe i očekivanja kupaca.
ZAŠTO?
Danas potrošači postaju donekle “agnostični” u dijelu svojih kupnji, a trgovci bi trebali nastojati stvoriti disruptivni poslovni model kada je u pitanju označavanje vlastitih robnih marki, a ne samo zauzimati opći pristup.
Kada kupci prijave visoku razinu zadovoljstva svojom prvom kupnjom maloprodajne marke, nastavit će ih kupovati čak i nakon završetka recesije ili cjenovnog rata. Samo zadovoljni kupci – korisnici – potrošači uvjerit će druge kupce – korisnike – potrošače. Kvaliteta proizvoda odlučit će i što je bolje od pečata koji na prvi pogled izražava tu kvalitetu.
PROIZVODI PRIVATNE ROBNE MARKE U SVOM ISTRAŽIVANJU
Univerzalni i vjerodostojan znak glasa i izbora potrošača te vidljivosti, jer su samo kupci jedini pravi “stručnjaci” kada je riječ o masovnim maloprodajnim proizvodima i uslugama. Nagrada kupaca, proizvodima privatnih robnih marki.
EKSKLUZIVNO ZA PROIZVODE I USLUGE PRIVATNIH ROBNIH MARKI - Nagrada isključivo za proizvode/usluge PRM
HOMOGENE KATEGORIJE
Proizvodi i usluge robnih marki međusobno se uspoređuju u anketi kupaca pojedinih kategorija. Nikada prije nije bila dostupna takva anketa koja daje odgovor na pitanje koje proizvode istih kategorija maloprodajnih marki kupci najviše cijene.
UZIMAJUĆI U OBZIR POSEBNOSTI PRM PROIZVODA
Odluke donose isključivo hrvatski kupci na temelju vlastitog iskustva i mišljenja, kao i iskustva s proizvodima ili uslugama. Specifičnost PRM proizvoda mjeri se samo u njihovim isključivim kategorijama. Sama anketa je ista kao i za proizvode A-marki.
SKLADAN SUŽIVOT
s nacionalnim brendovima i među dobitnicima nagrade PRM proizvoda