HomeČesto postavljana pitanja

Često postavljana pitanja

1. Što su pečati “Odabrani proizvod godine”, “Odabrana marka povjerenja godine”, “Odabrana trgovina godine” i “Odabrani proizvod privatne robne marke godine”?

Odgovor: Žigovi su nagrade koje se dodjeljuju na temelju iscrpnog istraživanja među potrošačima/kupcima/korisnicima kako bi se nagradili proizvodi, robne marke ili trgovine koji su se pokazali najboljima u svojoj kategoriji, na temelju recenzija kupaca i korisnika.

2. Kako se dodjeljuju ti žigovi?

Odgovor: Žigovi se dodjeljuju na temelju anketa, istraživanja i testiranja među kupcima, gdje potrošači glasaju za svoje omiljene proizvode, robne marke i trgovine. Pobjednik je sudionik s najvećim rezultatom. Nema pobjednika ako je rezultat niži od prosjeka kategorije koja se proučava u slučaju jednog sudionika.

3. Kako mogu provjeriti je li proizvod/usluga/PRM/trgovina dobio nagradu – žig?

Odgovor: Informacije o primateljima žiga objavljuju se na našoj web stranici, kao i u medijima. Svi sudionici također će od organizatora dobiti obavijest i izvješće o istraživanju kategorije.

4. Što znači ako proizvod nosi žig “Odabrani proizvod godine”? 

Odgovor: Ovaj žig znači da je proizvod dobio priznanje za kvalitetu, inovativnost ili povjerenje potrošača. To može povećati povjerenje kupaca i poboljšati prodaju. 

5. Kako mogu sudjelovati u anketama kako bih glasao za svoje omiljene marke i proizvode? 

Odgovor: U anketama obično možete sudjelovati putem online anketa koje organiziraju istraživačke agencije. Pripazite na njihove službene stranice za informacije o nadolazećim anketama. 

6. Jesu li žigovi jamstvo kvalitete? 

Odgovor: S našim žigovima, to je sigurno. Provodimo opsežna neovisna istraživanja na reprezentativnim uzorcima korisnika. Također, rezultate naših anketa kupaca dobivaju svi sudionici. Na taj se način tvrtke, proizvođači, distributeri, predstavnici mogu se sami uvjeriti u odabir, istraživanje i mišljenje kupaca.

7. Zašto su naši žigovi bolji i pouzdaniji od drugih? 

Odgovor: Naši pečati temelje se na opsežnim istraživanjima i anketama koje uključuju široku reprezentativnu skupinu potrošača. Koristimo neovisne istraživačke agencije kako bismo osigurali objektivnost i transparentnost. Osim toga, redovito ažuriramo svoje postupke kako bismo ih održali u skladu s trenutnim trendovima i očekivanjima potrošača. Preporučujemo da svi proizvođači, distributeri, agencije i potrošači sami provjere način istraživanja, kao i njihovu transparentnost i rezultate prije nego što vjeruju ili se odluče koristiti žig. 

8. Kako osiguravate transparentnost u dodjeli žigova? 

Odgovor: Transparentnost osiguravamo javnim objavljivanjem metoda istraživanja, demografskih podataka ispitanika i postupaka dodjele pečata svim zainteresiranim tvrtkama. Potrošači i profesionalci mogu provjeriti naše rezultate i provjeriti jesu li dodijeljeni žigovi valjani. 

9. Koje se vrste istraživanja provode za dodjelu žigova? 

Odgovor: Provodimo istraživanja s vanjskim neovisnim partnerima na temelju najviših standarda i ojačana vanjskom metodološkom kontrolom. Sva naša istraživanja su neovisna, transparentna i odražavaju reprezentativan uzorak korisnika. Svi naši partneri predani su i članovi Istraživačke udruge Esomar. To nam daje sveobuhvatan uvid u mišljenja potrošača i njihova iskustva s pružateljima usluga.

10. Kako vaši žigovi utječu na prodajne i marketinške strategije tvrtki? 

Odgovor: Naši pečati predstavljaju vrijednost i povjerenje, što pozitivno utječe na odluke potrošača. Robne marke koje dobivaju naše žigove primjećuju povećanje prodaje i poboljšanu vidljivost.

11. Koliko često ažurirate svoje istraživačke metode? 

Odgovor: Redovito i barem godišnje pregledavamo i ažuriramo naše istraživačke metode kako bismo osigurali usklađenost s trenutnim trendovima i potrebama potrošača i proizvođaća. Osim toga, stalno se usredotočujemo na poboljšanje procesa prikupljanja podataka i drugih relevantnih utjecaja. 

12. Zašto bi tvrtka trebala odlučiti nominirati svoj proizvod, marku, trgovinu? 

Odgovor: Naši žigovi daju samo mišljenje kupaca, korisnika određene kategorije ili industrije o nominiranom proizvodu/marki/trgovini. Naša metodologija je otvorena i svim nominiranima dostavljamo izvješće o samom istraživanju. Naši žigovi su provjereni alat i izvrstan, jedinstven način da se razlikujete od konkurencije. Dokaz je i u prodaji (prema svjedočanstvima pobjednika) i bilježi iznimne prodajne rezultate, poboljšanu vidljivost, učestalost kupnji itd.

Log in to your account