Međunarodna licenca “Voted Product of the Year”, uz već prepoznate žigove za inovativne proizvode i privatne robne marke, od iduće će godine biti bogatija za dva nova istraživanja i žiga: “Odabrana trgovina godine” i “Odabrana marka povjerenja”.

Projektu se priključuju i novi partneri: Nova TV, platforma Flaster, Internet portal After5 i Info Media Grupa.

Tko će osvojiti jedno od ova četiri prestižna priznanja za 2024. godinu odlučit će isključivo kupci, kao ispitanici u transparentnom i nezavisnom istraživanju javnoga mnijenja koje će provesti agencija za istraživanje tržišta NielsenIQ.

Nominacijom proizvoda proizvođači, distributeri i trgovački lanci ostvaruju brojne benefite, od istraživanja kroz koje mogu saznati kakvo je mišljenje hrvatskih kupaca o njihovim proizvodima do mogućnosti jačanja imidža svoje marke kroz vrhunski alat promocije na tržištu.

Nominacije za ova prestižna priznanja traju do 15. prosinca tekuće godine.

Za više informacija kontaktirajte nas na mail: josipa.bracanov@poyadria.com.