Koraci do nagrade

  • 1 Upis proizvoda
  • 2 Potvrda kategorija i nominacija
  • 3 Istraživanje
  • 4 Svečana podjela
1
Početak upisa proizvoda

Nominirajte svoj novi, promijenjeni, poboljšani, inovativni proizvod

Na nominacije pozivamo sve proizvođače koji su u posljednjih 18 mjeseci svoj proizvod ili uslugu promijenili, poboljšali ili stavili na police sasvim novi proizvod ili ponudili novu uslugu na hrvatskom tržištu. Inovativna komponenta može biti prisutna u obliku, dizajnu, djelovanju, ambalaži, sastojcima… Moguće je nominirati više proizvoda. Pri upisu, odnosno nominaciji prihvaćate opće uvjete objavljene na internetskoj stranici i aktivnosti cijelog procesa.

2
Žiri

Žiri određuje finaliste

Na Dan žirija, skupina uglednih stručnjaka i potrošača pregledava uključene proizvode i utvrđuje jesu li ispunjeni uvjeti postojanja na tržištu i inovativnosti. Slijedi određivanje finalista koji se uključuju u nacionalno istraživanje potrošača. Ostali primaju istraživanje koje sadrži informaciju o vrijednosti proizvoda prema mišljenju hrvatskih potrošača te opis zbog čega je proizvod bio ili nije bio pobjednik.

3
Istraživanje

Odlučuju hrvatski potrošači

Potrošači su uvijek bili mjerilo uspješnosti u životnom ciklusu proizvoda i upravo tako mora i biti. I u ovom konceptu potrošači imaju najvažniju ulogu, ulogu ocjenjivača. Ocjenom potrošači daju savjet za kupnju drugim potrošačima koji će se osloniti na tu preporuku.

U sklopu istraživanja ugledne međunarodne tvrtke za istraživanja, ACNielsen, pobjednici će se odrediti na temelju odgovora potrošača, uvažavajući nacionalno reprezentativan uzorak, spol, starost i regije Republike Hrvatske.

Jedino je istraživanje takve vrste u kojem potrošači imaju mogućnost odabira stvarne inovacije, noviteta, poboljšanja među proizvodima i uslugama široke potrošnje. Slijedeći mišljenje hrvatskih potrošača, proizvodima se dodjeljuje laskavi naziv Odabrani Proizvod godine. To znači da kupac, potrošač, nagrađuje dodanu vrijednost proizvoda i svoje zadovoljstvo njime.

Potrošači glasaju za proizvode ili usluge u svakoj kategoriji koje se temelje na inovacijama, svrsi kupnje, korisnosti i njihovu zadovoljstvu. Proizvodi s najviše točaka u svakoj kategoriji smatraju se pobjednicima i dodjeljuje im se laskavi naziv Odabrani Proizvod godine.

Nielsen

4
Svečana podjela

Sviječana dodjela nagrada pobjednicima

Pobjednicima pripada pravo korištenja pečata Odabrani Proizvod godine na proizvodima. Taj naziv osigurava potrošačima povjerljiv savjet za kupnju, a proizvođačima veću izloženost i diferencijaciju u kategoriji te promicanje prodaje. Pobjednik će biti proglašen na svečanoj priredbi i u medijima.

Odabrani Proizvod godine  temelji se na nezavisnom nacionalnom istraživanju među hrvatskim potrošačima. Snažno je sredstvo osviještenosti koje potiče prodaju inovativnih proizvoda ili usluga široke potrošnje. Podaci o prethodnim pobjedničkim proizvodima svjedoče o povećanju prodaje od 10 do 15 posto. Neki su proizvodi doživjeli čak i veći uspjeh. Pobjednicima pečat donosi goleme prednosti i iznimnu diferencijaciju. Potrošače upućuje na proizvode ili usluge kojima su bili zadovoljni oni koji su već koristili određene proizvode ili usluge i bili veoma zdovoljni njima.

UPIS – nominacija proizvoda ili usluge je besplatna.

FINALISTI pritom primaju detaljno izvješće o istraživanju kategorije svjetski priznate nezavisne tvrtke koja provodi istraživanje.

POBJEDNICIMA pripadaju besplatne objave u medijima i posebne pogodnosti naših partnera pri oglašavanju, in-store aktivnostima i drugo.

Potrošači biraju Odabrani Proizvod godine u sklopu istraživanja na nacionalno reprezentativnom uzorku hrvatskih potrošača na temelju sasvim otvorene i nezavisne metodologije.

Pečat Odabrani Proizvod godine nije moguće kupiti, odnosno plaćati za pobjedu ili slično.

Potrošači su jedini koji, u pojedinim kategorijama konkurentnih proizvoda, određuju pobjednike koji se mogu ponositi pečatom Odabrani Proizvod godine.

PRAVILA I UVJETI

POY GUIDELINE 2018